גזענות? 5,000 שוהים בלתי חוקיים גורשו | מוצא: אירופה

איתי גדסי No Comments on גזענות? 5,000 שוהים בלתי חוקיים גורשו | מוצא: אירופה

הנתונים שפורסמו היום בוועדת הפנים מעלים תהיה בכל הנוגע לטענות גורמי שמאל קיצוני על גזענות שקיימת כלפי מסתננים בלתי חוקיים

מסתננים | תמונת אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בוועדת הפנים שהתקיימה היום בכנסת ודנה בסוגיית המסתננים, נכחו שר הפנים אריה דרעי, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה פרופ' שלמה מור יוסף ובכירי רשות האוכלוסין.

השר דרעי הדגיש כי המידע המועבר לציבור מוטעה ומטעה והבהיר נתונים עיקריים: משפחות, ילדים ונשים – לא יורחקו. כמו כן, מי שהגיש בקשה למקלט עד ליום 31.12.2017 ובקשתו טרם טופלה-לא יורחקו.

על פי הנתונים הרשמיים, בשנת 2017 הורחקו מעל 5,000 שוהים בלתי חוקיים ממדינות אירופה-מה שמוכיח שהטענות על אפליה ברורה אינן מבוססות. השר דרעי הבהיר כי הוא מחזק את ידי העובדים וימשיך לעמוד מאחוריהם במשימתם.

מנכ"ל רשות האוכלוסין, פרופ' מור-יוסף אמר: "התפקיד שלנו לשמור על הזהות של מדינת ישראל לפי מדיניות הממשלות לדורותיהן. אני מגן על העובדים מפני כל ההסתות, מציגי האימה ועיתונאים שקוראים מעל דפי העיתון לבייש את העובדים שלנו. זה לא מתקבל על הדעת".

"אנחנו מדברים על אנשים. על גורלות של אנשים ואנו זוכרים זאת יום יום, בכל תפקידנו. בסוגיה הזאת אנו עוסקים מדי יום. בשנת 2017 הורחקו מעל 5,500 שוהים בלתי חוקיים שמוצאם מסין, מולדובה, גיאורגיה, אוקראינה, בודדים מאתיופיה ועוד".



0 תגובות